- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Дослідження показало, що через вживання 2 чашок чорного чаю в день зменшується можливість розвитку серцевих захворювань у середньому віці. А загроза смерті знижується на 9-13%.
Чи щось могло повпливати на висліди дослідження?
Ні, оскільки додавання в чай молока чи цукру не впливали на висліди. Так само, як і генетика чи обмін речовин.
Чи щось могло повпливати на висліди дослідження?
Ні, оскільки додавання в чай молока чи цукру не впливали на висліди. Так само, як і генетика чи обмін речовин.



